domingo, 8 de febrero de 2015

PROPÒSITS QUE NO HAN QUEDAT A L'AIRE


Dimarts 3 de febrer de 2015

Com sempre que ens veiem masses coses a explicar-nos, oi Aurelian? Tot i que el temps ens vulgui fer la guitza i ens tingui donant tombs per tot Lloret en busca d'algun lloc divertit, però encara que les coses no surtin com esperem, sempre trobem entre tots dos quelcom que ens faci passar una bona tarda.

El primer que em va explicar l'Aurelian és que com havia promés el dia que vam escriure la carta dels desitjos, s'havia posat les piles amb els estudis i estava traient molt bones notes les quals vaig poder veure apuntades a l'agenda. Com a mentor, una sent molt d'orgull de veure com el seu mentorat posa tants d'esforços en cumplir allò que promet, i en ser una mica millor cada dia tot per seguir l'exemple que intento donar jo en aquest cas a l'Aurelian.

Com ja us he dit, plovia i tot era tancat a Lloret, i per això vaig decidir dur l'Aurelian a casa i proposar-li jugar a alguna cosa. Buscant vaig trobar una baralla de cartes espanyola i vaig preguntar a l'Aurelian si sabia pas jugar a algun lloc típic d'aquí de cartes i per la seva cara vaig veure que no jajajaja

Amb una capacitat extraordinària l'Aurelian va aprendre a jugar a la "ronda", un dels meus jocs de cartes preferits de la meva infantesa, en un no res i, fins i tot, em va guanyar!!!!


D'aquest dia em quedo amb la motivació i les ganes del meu petit per aconseguir fer-me sentir orgullosa, gràcies per deixar-me ser una peça més de la teva vida. T'estimo

No hay comentarios:

Publicar un comentario