viernes, 21 de noviembre de 2014

El meu petit Aurelian 

No es pot expressar amb paraules la connexió que vaig sentir amb aquest nen des del primer moment que el vaig veure als videos, "amor a primera vista" vaig dir a la Cassandra i la Jessica, i crec que cap altra forma de dir-ho hagués estat més encertada.

Sé perfectament que no sóc pas el que esperaves, era lògic que un nen volgués un noi, però no paro de pensar en com m'has mirat baixant les escales i has somrigut després d'haver-te dit la Jessica que erem tots dos iguals, molt actius i riallers.

Em quedo amb tres coses d'avui, amb les abraçades, el teu riure i  les immenses ganes que tenim tots dos de que sigui ja diumenge per tornar-nos a veure.


No cal dir res més, la foto parla per si sola. SOM IGUALS

No hay comentarios:

Publicar un comentario