sábado, 29 de noviembre de 2014


NI LA PLUJA ENS PARA!!!!!


Dissabte 29-11-'14


Ni l'Aurelian ni jo entenem pas del temps, i el Rossinyol molt menys. Tant si plou com si neva, les nostres trobades es mantenen oi que sí Aurelian? "Aurelian: Sí Patricia!!"
En el fons té la seva part divertida això d'haver de córrer perquè plou i l'aire se t'endú el paraigües, tot i que la conseqüència d'això sigui arribar ben xoooops!!!!!!!!


Això sí, ja que la pluja ens fa ser a casa cal fer coses productives, que el Rossinyol no és només esbarjo, si no que també com a mentors em d'ensenyar els nostres nens que l'esforç i la dedicació als estudis al final dóna fruits i et fa arribar lluny. Per això em dedicat part de la nostra a l'assignatura que més mals de cap provoca a l'Aurelian: L'ANGLÈS!!!!



Som realistes i pengem totes dues fotos, ja que ningú sabent com som es creuria pas que fariem els deures sense fer una mica el burro jajajajaja

D'avui em quedo amb que tot i que el temps no acompanyi és una sort poder tenir-te a casa i així fer el nostre blog junts i també amb les teves tendres paraules pel camí: "Encara que et facis vella, t'estimaré igual. Ets la meva mentora, no puc oblidar-te"
ENS VEIEM DIMECRES :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario