domingo, 23 de noviembre de 2014

LA NOSTRA PRIMERA TROBADA


Diumenge 23-11-'14

L'Aurelian estava dels nervis esperant que arribés, tant que només arribar gairebé no he pogut dir "hola" que ja em tenia agafada de la mà preguntant-me "I..Patricia ja saps on anirem?" jajajaja

El primer ha estat passar per casa meva, la meva germana no podia estar-se de conèixer l'Aurelian i ell també semblava il·lusionat de veure on vivia. Tot li cridava l'atenció, i de sobte em diu "Estic flipat, tu has pintat el quadres de la casa, es que hi posa el teu nom...".
Després d'això he decidit portar-lo a la Dona Marinera, explicar-li una mica la història i estar tranquils xerrant veient el mar. Un cop més m'ha tornat a fer riure amb els comentaris inesperats: "Patricia, sí que hi ha gent enamorada a Lloret no? Això està ple de candaus amb noms de parelles!!!"



Pels que vau poder veure l'Aurelian el dia de la festa ja sabeu com és, per la resta us ho dic jo, no és capaç de parar quiet ni un sol moment, així que ens hem fet un fart de caminar amunt i avall explicant-nos mil coses i també hem estat jugant al parc.

Del dia d'avui em quedo amb els nostres secrets de germans i amb la promesa de que això que hem començat no s'acaba amb el Rossinyol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario