domingo, 15 de marzo de 2015

"UN PARADÍS FET JARDÍ"

Dissabte 7 de març de 2015

El passat dissabte vaig decidir anar als Jardins de Santa Clotilde situats a Fenals amb els dos germans romanesos que més estimo jo, l'Aurelian i en Sebastian.




No sé què és el més macu de tot, si la flora, les escultures o simplement les magnífiques vistes que té aquest lloc. Sempre m'ha semblat increïble la màgia que tenen aquests jardins...fan d'un lloc amb encant un PARADÍS.
Els dos germans van quedar fascinats d'allà, tot el que veien els portava records de plantes potser que tenien plantades al jardí de casa o que els eren semblants a algunes típiques de Romania.





D'aquest dia em quedo amb el que em va agradar veure com en Sebastian cuidava i es preocupava del seu germà petit i la bona relació que es veu present entre tots dos. 
Gràcies per deixar-me viure-ho amb vosaltres!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario